Ne ofrojmë shërbime inspektimi, që synojnë hartimin e Planit të Vetë-Kontrollit.
Vlerësimi i të gjitha rreziqeve:
Agjentët Kimikë, Zhurmat, Vibrimet, Rrezatimet e ndryshme, Fushat Elektromagnetike, Mikroklimatët, Agjentët Biologjikë, Agjentët e Kancerit.
Menaxhimi vjetor i mbikëqyrjes shëndetësore dhe ekzaminimeve të përgjithshme mjekësore me çështjen e përshtatshmërisë. Emërimi i mjekut kompetent me inspektimin e tij në vendin e punës.
Udhëzime operative për sigurinë (UIS)
Procedurat e Menaxhimit të Sigurisë (PMS)
Hartimi i Planit të Emergjencave të Kompanisë.
Hartimi i Dokumentit të Vetëm për Vlerësimin e Rreziqeve të Ndërhyrjes për Shëndetin dhe Sigurinë e Punonjësve.
Ne përpiqemi të ndërtojmë një mjedis ku komunikimi ndihmon në zhvillimin e potencialit të punonjësve.
Hartimi i ambienteve të punës dhe ndihmës për lëshimin e C.P.I.
Menaxhimi në caktimin dhe mbledhjen e Takimit Periodik për Kompanitë me më shumë se 15 Punonjës, me procesverbalin përkatës.
Vizita mjekësore vjetore e përgjithshme dhe / ose me periodicitet të ndryshëm për lëshimin e vlerësimit të përshtatshmërisë për punën e punëtorit.
Inspektimet kryhen nga Profesionistët të paktën një herë në vit.
Me kërkesë ose për probleme të veçanta, ndërhyrjet mund të jenë më shumë.
Mjekët kompetentë dhe personeli tjetër me përvojë adekuate lidhur me problemin që duhet të përballen mund të marrin pjesë në inspektime.
Përfaqësuesit e Sigurisë së Punëtorëve që janë konsultuar 'me kohë dhe menjëherë në Vlerësimin e Rrezikut, në identifikimin, programimin, zbatimin dhe verifikimin e parandalimit në kompani' janë të ftuar të marrin pjesë.
Qëllimi i inspektimeve është:
- të verifikojë zbatimin e masave të vendosura tashmë në inspektimet e mëparshme me qëllim të përmirësimit të niveleve të sigurisë me kalimin e kohës
- të identifikojë çdo faktor të ri të rrezikut përveç atyre që tashmë janë identifikuar në Dokumentin e Vlerësimit të Rrezikut dhe të identifikojnë masat për sigurinë dhe shëndetin e mjediseve të punës
- të identifikojë nevojën për procedurat për zbatimin e masave që duhen zbatuar dhe rolet e organizatës së shoqërisë që duhet t'u ofrojë atyre
- të verifikojë mbajtjen korrekte dhe përpilimin e dokumentacionit të kërkuar nga legjislacioni aktual (shembull: Regjistri i Parandalimit të Zjarrit) dhe disponueshmëria në vendin e Planit të Emergjencave, procedurat dhe çdo dokument tjetër i dobishëm për menaxhimin e sigurisë (shembull: DUVRI)
- të verifikojë përshtatshmërinë e Kartelave të Bashkimit në lidhje me aktivitetin e kryer në vendin që i nënshtrohet inspektimit
- identifikimi i mangësive higjienike, strukturore dhe / ose bimore që mund të krijojnë rreziqe për sigurinë e punëtorëve.
Menaxheri i Faqes (Drejtori i Drejtorisë ose Drejtori i Zonës) e bën një person të disponueshëm për tërë kohëzgjatjen e inspektimeve, me njohuri adekuate për organizimin dhe aktivitetet e kryera në Site.
Shtojca harton një raport të inspektimit të quajtur 'raport', i cili, pas miratimit nga Shefi i Shërbimit të Parandalimit dhe Mbrojtjes, i dërgohet palëve të interesuara. Raportet përbëjnë përditësimin e dokumentit të vlerësimit të rrezikut të sitit.
Dokumentacioni i nevojshëm për inspektimin:
Në kryerjen e inspektimit, Agjenti duhet të verifikojë dhe të shikojë praninë në vendin e dokumentacionit më poshtë dhe prandaj do të kërkojë disponueshmërinë. Bashkëbiseduesit janë të ftuar që të përgatisin dokumentacionin në kohë të duhur.
Regjistri i Parandalimit të Zjarrit përfunduar në të gjitha pjesët e tij
Dokumenti i Vlerësimit të Rrezikut: versioni më i fundit në dispozicion
Dokumenti i Vlerësimit të Mundshëm të Rrezikut të Natyrës Interferenciale (DUVRI) Procedurat e sigurisë (p.sh. procedurat e lëndimit, përdorimi i shkallëve, etj.) X
Plani i emergjencës së sitit
Ekipi i emergjencës së sitit
Certifikimi i testeve të evakuimit
Raporti i inspektimit të fundit të sigurisë të kryer në ndërtesë
Çdo dokumentacion specifik për kërkesat dhe çështjet kritike të raportuara në raportet dhe / ose përmirësimet në shënjestër
Analiza morfolo-funksionale e Rakelës, testet bazë të kimisë së gjakut (numërimi i plotë i gjakut me formulën e glycemic, sheqerit në gjak, GOT, GTP), Audiometria dhe EGC pushimi;
Vaksinimi antitetanik;
X-ray me kraharor;
Test Mungesa e Substancave Absorbuese (Opioidet, Kokaina, Kanabinoidet);
Testimi i Mungesës së Substancave Psikotrope (Barbiturates, Benzodiazepines);
DIREKTIVA E NDËRTIMIT
Ndihma për detyrimet e sigurisë së punëtorëve në vendet e ndërtimit të përkohshëm ose të lëvizshëm.
1. Hartimi i Dokumentit të Vlerësimit të Riskut të Korporatës, me identifikimin e të gjitha rreziqeve specifike që lidhen me aktivitetet individuale dhe identifikimin e
Mbrojtja për t'u miratuar;
2. Hartimi i Dokumentit të Vetëm të Vlerësimit të Rrezikut sipas nevojës;
3. Hartimi i Planit të Sigurisë Operative (POS) për çdo vend;
4. Hartimi i Planit të Koordinimit të Sigurisë (PCS) për çdo vend;
5. Aktivizimi i mbikëqyrjes shëndetësore dhe emërimit të mjekut kompetent;
6. Trajnim për Ndihmën e Ndihmës së Parë
Caktimi i mjekut kompetent;
autorizimet;
Bashkëpunimi në hartimin e dokumenteve;
Hartimi i Protokollit të Mbikëqyrjes Shëndetësore;
Në qoftë se gjatë inspektimit të menaxhimit janë zbuluar ndryshime substanciale:
- Azhurnimi i DVR;
- Azhurnimi i rreziqeve individuale: kimike, zhurma, agjentët biologjikë, vibracionet, rrezatimet jonizuese dhe radonit etj;
- Azhurnimi i DUVRI;
- Përditësimi i planit të emergjencave të kompanisë dhe / ose planit të evakuimit dhe planeve të parandalimit të zjarrit;
- Ndihma dhe këshilla në rast të përshkrimeve të organeve kompetente të kontrollit;
Masat mjedisore dhe monitorimi.
- Monitorimi i përqendrimit të gazit radonit në vendet e punës nëntokësore;
- Matja fonometrike e niveleve të ekspozimit ndaj zhurmës;
- Matja e niveleve të ekspozimit të dridhjeve të sistemit të krahut të dorës (HAV) dhe i gjithë trupit (WVB);
- Matja e intensitetit të fushave elektromagnetike dhe niveleve të lidhura të ekspozimit;
- Matja e intensitetit të emetimit të rrezatimit artificial optik;
- Hartimi dhe përsëritja e materialeve që përmbajnë asbest dhe nivelet e lidhura të ekspozimit.
Hartimi i ambienteve të punës dhe ndihmës për lëshimin e C.P.I. (Certifikata e Parandalimit të Zjarrit)
Inspektimi i vendit;
Raportet teknike me raport teknik;
Prezantimi i dokumentacionit të nevojshëm për lirimin e ICC-së në Komandën Provinciale të Brigadës së Zjarrfikësve
RINOVIMI I ICC
Ndiqni këto pesë hapa për të krijuar një plan sigurie në vendin e punës për kompaninë tuaj:
Hapi 1: kontrolloni dhe përmirësoni faqen tuaj të punës
Merrni një turne të objekteve tuaja dhe kërkoni për rreziqe potenciale që duhet të trajtohen sa më shpejt që të jetë e mundur - gjithçka nga rreziqet e pengimit të ndriçimit shumë të errët. Identifikimi i lëndimeve të mundshme dhe krijimi i një plani veprimi për t'i adresuar ato.
Hapi 2: Kryeni një analizë të sigurisë së punës
Shqyrtoni procedurat e punës nga fillimi në fund dhe krijoni praktika të sigurisë në secilin rol:
Identifikoni hapat bazë të përfshirë në punë
Përcaktoni rreziqet potenciale
Përshkruani procedurat e sigurta të punës dhe kontrollet
Monitoron proceset e punës dhe kontrollet e sigurisë në baza të rregullta, duke bërë përmirësimet e nevojshme
Hapi 3: shkruajeni atë
Pas inspektimit të sitit tuaj të punës dhe kryerjes së një analize sigurie pune, kthejeni gjetjet tuaja në udhëzimet e shkruara të sigurisë që përshkruajnë proceset dhe pritjet tuaja. Duke përcaktuar qartë politikat tuaja, ju do të vendosni një kulturë të përgjegjësisë dhe përgjegjësisë, të menaxhoni më mirë rreziqet tuaja dhe të keni materiale në dispozicion në rast aksidenti.
Hapi 4: Trajni punonjësit tuaj
Ofroni vegla trajnimi në vend dhe burime të sigurisë, siç janë udhëzimet e përmendura në pikën 3. Operatori juaj mund të jetë një burim i shkëlqyeshëm i ndihmës për trajnim. Edukimi i punonjësve i ndihmon ata të kuptojnë se pse nevojiten praktika të sigurta dhe se si mund t'i përdorin ato për të minimizuar ose eliminuar aksidentet. Sigurohuni që të bëni trajnim të sigurisë edhe pjesë e procesit tuaj të inboarding për punonjësit e rinj
Hapi 5: Analizoni incidentet
Kur ndodhin aksidente, kuptojeni pse dhe si ndodhi. Regjistro incidentin për të ndihmuar në identifikimin e modeleve ose problemeve të përsëritura. Kjo do t'ju lejojë të bëni ndryshimet e nevojshme në faqen tuaj dhe procedurat e punës dhe ndoshta për të shmangur ngjarjet e ardhshme.
Suksesi fillon me një partner të orientuar drejt sigurisë.